Monday, December 24, 2012

NeW BloG for nEw yEAr by ShaShaBella

TING TONG....

pejam celik pejam celik mata nie da nak masuk tahun baru... untuk beberapa hari lagi tahun 2012 akan pergi menjadi sejarah dan 2013 datang mengukir lakaran baru dalam hidup kite..

btw, hari nie disebabkan aku x mempunyai pape keje, jd aku pown teringin nak meng-update dan men-renew (mmg perosak bahasa) balik blog aku.. skrg semangat tengah berkobar-kobar kunun2 nak jd blogger femes lebih kurang gitu.. hehe..

untuk tahun 2013 akan mendatang nie aku cube untuk kekalkan sentiasa aktif dalam mengeluarkan post baru.. hahaha.. jeles tgk roommate yang aktif blogger sedangkan aku yg ajar dlu.. hopefully semangat aku nie x sekadar hangat-hangat najis ayam.. so, plan yg ada dlm kepala dan otak aku ni nak mengubah rupa blog nie.. agak-agak yang mcm mne sesuai.. yang emo ke, cute-cute ke, love-love ke...? susah gak nk pilih layout nie.. heheh.. so untuk blog wajah baru ni tahun baru nie aku da meng-drafkan semua post-post yang lame.. yang mane menjadi sejarah.. so untuk yg baru nie hanya post-post baru sahaja..

so welcome to my renew blog.. hopefully you all enjoy it n REALLY HOPE i keep update this blog.. thankx for your support... XOXO

KISs uNtuK koraNG: 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...