Saturday, February 1, 2014

dulu tak layan.. sekarang..... ???

dulu.. aku penah terikat dengannya... kemudian aku tahankan diri daripada terus taksub melihatnya....kononnya.. kalau mula tonton.. aku akan terus tononton mcm nak gile...

nekad tu mmg kuat... kawan-kawan tengok dan bercerita... aku wat dek je... tak nak dekat.. takot nnt tergoda....

bile semester akhir... tup tup.. ada link kuar kat home fb.. aku pown tekan.. clik bunyinya... hmm cite ini.. takpelah.. layan kejap... lagipun da abis nak abis sem... 

rupanya... bukan sekadar layan sekejap.. telah menjadi umpama dadah yang menyebabkan ketagihan... daripada nak tgk satu episode sahaja menjadi dua, tiga dan seterusnya... tambahan ada episode yang bersambung... gila dibuatnya....

kini aku tewas... aku telah mempunyai koleksi semua episode RUNNING MAN.. dari episode satu sehingga yang terbaru episode 182 rasenye... setiap minggu aku akan download yang baru...

malah kalau bosan aku akan ulang semula episode-episode yang telah aku tonton... kadang-kadang sekali tengok hampir 4 hingga 5 episode...

satu episode sejam setengah... bayangkan kalau marathon 5 episode..?.. tak hilang suara n akal gelak tengok RUNNING MAN... 

tapi aku rase.. dari aku bukak intenet.. baca cerita tanpape.. gossip sana sini... baik aku layan gelak tgk inikan...

p/s --> jangan tengok sampai lupe amal ibadat... 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...