Friday, February 21, 2014

Tiada Duka yang Abadi

KETIKA ALLAH RINDU PADA HAMBANYA,
ALLAH AKAN MENGIRIMKAN HADIAH ISTIMEWA BUAT HAMBANYA MELALUI MALAIKAT JIBRIL YANG ISINYA ADALAH UJIAN...
SYUKURLAH, DATANGNYA UJIAN PADA KITA BERMAKNA ALLAH PEDULI PADA KITA, ALLAH SAYANG PADA KITA, MAKA HADAPILAH UJIAN DENGAN TABAH & SABAR.. INSYAALLAH..


Ya Allah jika ini adalah ujian bagiku... kurniakan aku kekuatan untuk mengalasnya... berikan aku ketabahan yang tinggi...

Ya Allah tiada pertolongan lain aku perlukan melainkan pertolonganmu yang satu.. hanya  padamu tempat aku mengadu... 
Ya Allah, hilangkan lah kedukaan, kesedihan dan kesunyian dari hati ini... kurniakanlah aku ketenangan dari-mu ya allah...
Ya Allah, tetapkanlah setiap denyutan jantungku hanya keranamu.. tetapkanlah rinduku, cintaku, kasihku hanya padamu ya allah..
Ya Allah, ampunilah hambamu ini... pandulah hidupku pada jalan takdirmu.. dan lindungilah aku daripada kesesatan...
Ya Allah, kurniakan kan aku hati yang redha padamu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...